piątek, 15 marca 2013

A gdyby możliwa była pomoc bez wychodzenia z domu…

Chciałabym pokazać Ci bardzo wyjątkową stronę internetową.
Dzięki Niej pomaganie przez klikanie staje się jeszcze prostsze. Niemożliwe? Nic bardziej mylnego!
Dzięki stronie, którą odwiedzisz klikając w poniższy banner możesz codziennie wspomóc Polską Akcję Humanitarną dożywiającą dzieci w szkołach lub przyłączyć się do zbiórki pieniędzy Habitatu. Uwierzysz, że dzięki pomocy takich ludzi jak Ty i ja Habitat wybudował już ponad dwieście tysięcy domów w stu krajach świata?!

Pajacyk, Wspieraj Dobro, Okruszek, Polskie Serce, Habitat, Pusta Miska, Wyklikaj Żywność - Kliknij i Pomóż
Niestety nie wiem kto jest pomysłodawcą tej witryny, ale całym sercem wspieram tę osobę! Ktoś zrobił kawał na prawdę dobrej roboty.
Jak możesz pomóc? To banalnie proste!
Wchodząc na stronę i klikając w specjalnie przygotowane buttony, które automatycznie przeniosą Cię na strony poszczególnych Fundacji.
Dzięki tej stronie, [zachęcam Cię żebyś ustawił ją jako stronę startową w Twojej przeglądarce] każdego dnia bez wysiłku, kosztem dosłownie kilku sekund możesz wesprzeć Akcję Pajacyk, Pusta Miska czy Okruszek – niby nic, a jak wiele gdy każdy grosz jest na wagę złota! :-)
Dziękuje Ci za odwiedziny tej strony, byłoby cudownie gdybyś powiadomił o niej swoich znajomych, a nuż także będą mieli ochotę pomóc?



Anthony de Mello w książce „Przebudzenie” pisał:
Mówisz, że ja ci pomogłem. Była to moja przyjemność, tańczyłem mój taniec. Pomogło ci to, no to cudownie. Przyjmij moje gratulacje. Niczego mi nie zawdzięczasz”.

Masz ochotę zatańczyć? :-) A może przekonać się jaką przyjemność sprawia pomoc innym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz