piątek, 15 marca 2013

Codziennik – 28 października 2012.

Cudowny, przepiękny dzień!
Obudziły mnie promienie Słońca wpadające do pokoju, a nic nie nastraja mnie tak pozytywnie z rana jak błękitne niebo za oknem!
Dzisiejsza noc obfitowała w sny, śniłam niebieskie ogromne niebo. W zasadzie identycznie jak te, które ujrzałam po przebudzeniu. Podobnież wróży to szczęście, tego będę się trzymać! Obecnie mieszkam u rodziców a śniło mi się, także, że sprzątam swoje mieszkanie.
W senniku dla zakochanych [A niewątpliwie jestem zakochana!] sprzątanie interpretowane jest tak:
„Uczuciowe remanenty pozwolą Ci odnaleźć spokój. W końcu nieudane związki czegoś Cię nauczyły, nie traktuj więc wspomnień o byłych partnerach jako koszmaru, raczej jako lekcję poglądową – czego nie robić, by nie zostać porzuconą lub zmuszoną do porzucenia kogoś bliskiego.”
Z ciekawości sprawdziłam także co oznacza dom, gdy pojawia się we śnie:
DOM:
  • uniwersalny symbol ładu, porządku i bezpiecznego schronienia. Uznano go za miejsce święte ze względu na jego rangę dla rodziny. Ciało człowieka nazywa się domem dla duszy, toteż sen, w którym pojawia się dom śniącego, oznacza, iż wiedza z niego zaczerpnięta odnosić się będzie do jego stanu psychicznego. Poszczególne pomieszczenia odpowiadają różnym procesom zachodzącym w czasie rozwoju duchowego człowieka. „

I dla odmiany MIESZKANIE:
„W sennej symbolice mieszkanie, podobnie jak i dom stanowi obraz naszego wnętrza. Warto więc zapamiętać jak najwięcej jego szczegółów. Te bowiem będą stanowiły cenne wskazówki dotyczące naszej przyszłości. Przebywać we własnym mieszkaniu: brylujesz w towarzystwie.”
Natomiast SPRZĄTANIE POKOI interpretowane jest jako:
Ktoś zwróci Twoją uwagę na nie wykorzystany przez Ciebie potencjał. Jeśli pokoi widzianych we śnie będzie dużo i jeśli niektóre z nich wydadzą Ci się nieznajome – znak, że przed Tobą czas odkrywania lub nabywania nowych umiejętności. Może zapiszesz się na kurs pływania, namówisz syna lub córkę, aby udzielili Ci kilku lekcji obsługi komputera, doszlifujesz angielski albo opatentujesz nowy przepis na pyszne ciasteczka.”.
Bardzo ciekawe, gdyż pierwsze co zrobiłam po przebudzeniu to zapisałam się na kurs masażu, o którym marzyłam od dawna! Zrobiłam to jeszcze zanim sprawdziłam interpretację dzisiejszych snów.
Z rzeczy wyjątkowych:
Dziś otrzymałam pierwszy komentarz, tutaj na moim blogu, od Emilii, która jest W Pogoni Za Niesamowitym. :-) Bardzo dziękuję! Nie ukrywam, że było mi wcześniej troszkę smutno, że sądząc po liczniku po lewej ktoś mnie tu odwiedza a mimo to nie zostawia żadnego śladu. Blog Emilii mnie zainteresował i na pewno jeszcze nie raz do Niej zajrzę, zachęcam was do tego samego! :-)

Mój luby [oznaczany tutaj jako Q.] napisał dziś, że koniecznie musi mi się poważnie zwierzyć, nie mam pojęcia co może mieć mi do powiedzenia! Aż przyznam, że odrobinę się przestraszyłam, nie lubię poważnych zwierzeń, jest we mnie dziwna blokada, która zawsze w takich momentach każe mi spodziewać się tego, ze usłyszę złe rzeczy.. Czy tylko ja mam wrażenie że to bez sensu?


Piosenka na dziś: Medium – Żeglarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz